Veselina Masleše 74, Novi Sad, Srbija
ponedeljak – petak od 06:00 do 23:00; subota od 08:00 do 23:00; nedelja od 08:00 do 20:00
Grupni
treninzi

Ukoliko ste osoba koja više voli da vežba u grupi i da na zabavan, bezbedan i efikasan način dostigne željenu fizičku formu, onda je SYNERGY koncept grupnih treninga pravi izbor za vas. Pored vrhunskih trenera i opreme visokog kvaliteta, našim članovima nudimo mogućnost da svoje vežbanje učine boljim kroz procenu fizičke forme i smernice za odabir adekvatnih programa vežbanja, usluge koje se realizuju jednom u tri meseca, a deo su paketa članarina u okviru našeg trening centra.

Za vas smo pripremili 9 različitih programa vežbanja koje smo podelili u 5 kategorija:

  • Strength
  • Mind & body
  • Endurance
  • Equipment based
  • Fusion
Prijavi se
SVI TRENINZI
STRENGTH
S Fundamental+ S boot camp basic
S boot camp advanced
S core & gluteus
MIND & BODY
S Mobility + S Boot Camp Basic
S mobility + fundamental
S stretching & bodyweight
ENDURANCE
S ride
EQUIPMENT BASED
S HIIT
FUSION
S ride & core
S ride & gluteus
S ride & stretching
Grupni trening
Synergy grupni trening
Prijavi se
Grupni trening
S Fundamental+ S boot camp basic

Ukoliko si početnik u teretani, ovo je obavezna prva stanica za tebe!

Prvi deo treninga je FUNDAMENTAL – posvećen osnovnim obrascima kretanja – (čučanj, pregib kukova, iskorak, guranje, vučenje, puzanje, nošenje). Savladavanje pravilnog izvođenja ovih pokreta neophodno je kako bi vežbanje bilo bezbedno i efikasno.

Drugi deo treniga je BOOT CAMP BASIC, trening za razvoj snage i izdržljivosti, koriste se brojni rekviziti, jača se motivacija i timski duh. Boot Camp trening je izvorno napravljen po uzoru na kampove u kojima su trenirali novi članovi američke vojske i mornarice, sa ciljem da povećaju svoje fizičke sposobnosti.

Preporučuje se vežbačima srednjeg i početnog nivoa, dok je za one koji žele veći izazov S Boot Camp Advanced na rasporedu.

Prijavi se
Grupni trening
S boot camp advanced

S Boot Camp Advanced – trening za razvoj snage i izdržljivosti, koriste se brojni rekviziti, jača se motivacija i timski duh. Boot Camp trening je izvorno napravljen po uzoru na kampove u kojima su trenirali novi članovi američke vojske i mornarice, sa ciljem da povećaju svoje fizičke sposobnosti.

Preporučuje se vežbačima sa dužim stažom, dok je za početnike S Boot Camp Basic na rasporedu.

Prijavi se
Grupni trening
S core & gluteus

S Core & Gluteus – trening na kome ćete razviti snagu muskulature trupa, zadnjice i nogu, koristeći različite rekvizite. Preporučuje se svim nivoima vežbača.

CORE (jezgro) je skup mišiča trupa čija je glavna uloga da stabilizuju telo pri pokretu i pružaju podršku kičmenom stubu. Trbušni mišići, popularni trbušnjaci, deo su ovog skupa. Jak core je bitan za efikasno izvođenje vežbi i prevenciju od povreda. GLUTEUS je skup mišića sedalne regije.

Prijavi se
Grupni trening
S Mobility + S Boot Camp Basic

S Mobility & S Boot Camp Basic –

Prvi deo treninga je MOBILITY – trening za razvoj pokretljivosti. Mobilnost je sposobnost tela da izvede maksimalan obim pokreta. Važno je da razvijate ovu sposobnos u cilju smanjenja rizika od povreda,kao i veće efikasnosti pokreta,te time i boljih rezultata.

Drugi deo treniga je BOOT CAMP BASIC, trening za razvoj snage i izdržljivosti, koriste se brojni rekviziti, jača se motivacija i timski duh. Boot Camp trening je izvorno napravljen po uzoru na kampove u kojima su trenirali novi članovi američke vojske i mornarice, sa ciljem da povećaju svoje fizičke sposobnosti.

Preporučuje se vežbačima srednjeg i početnog nivoa, dok je za one koji žele veći izazov S Boot Camp Advanced na rasporedu.

Prijavi se
Grupni trening
S mobility + fundamental

S Mobility & Fundamental – trening na kome ćete razviti pokretljivost i usavršiti osnovne pokrete koji će vam olakšati pravilno izvođenje vežbi snage. Preporučuje se srednjem i početnom nivou vežbača, a naprednijima za oporavak od intenzivnih treninga.

Prijavi se
Grupni trening
S stretching & bodyweight

Spada u grupu treninga kojima je osnovni cilj razvoj mobilnosti i stabilnosti pojedinca.
Primenom specifičnih vežbi dinamičkog i statičkog istezanja, kao i vežbi disanja,
unapređuje se pokretljivost onih delova tela koji su često kruti ukoliko nismo dovoljno
fizički aktivni, dok se ujedno utiče na mentalnu relaksaciju pojedinca i olakšava
svakodnevno funkcionisanje. Drugi deo treninga obuhvata vežbe sa sopstvenim namenjene jačanju kompletne muskulature. Preporučuje se vežbačima svih nivoa veština i fizičke
forme.

Prijavi se
Grupni trening
S ride

Spada u grupu treninga kojima je osnovni cilj razvoj kardiorespiratorne forme. Primenom specijalizovanih trenažera, stacioniranih bicikla, kao i različitih modela treninga, na efikasan način se unapređuje jedan od ključnih elemenata fizičke forme i značajno se utiče na podizanje dnevne kalorijske potrošnje. Preporučuje se vežbačima različitog nivoa i sposobnosti jer omogućava lako doziranje opterećenja i nije  previše zahtevan sa aspekta koordinacije pokreta.

Prijavi se
Grupni trening
S HIIT

Spada u grupu treninga koji za cilj imaju razvoj celokupne fizičke forme.

HIIT je visoko intenzivni intervalni trening, tokom kog se smenjuju periodi intenzivnog rada i kratki periodi odmora. Koriste se razni rekviziti. HIIT je veoma vremenski efikasan jer se za kratko vreme sagoreva velika količina kalorija, a dokazano je da se sagorevanje kalorija nastavlja i satima nakon treninga. HIIT istovremeno utiče na mišićnu snagu, izdržljivost i na kardiorespiratornu sposobnost.

Prijavi se
Grupni trening
S ride & core

Spada u grupu kombinovanih treninga koji za cilj imaju unapređenje dve komponente fizičke forme, tačnije kardiorespiratorne i mišićne. Jedan deo treninga se realizuje na stacioniranim biciklima, dok je drugi deo usmeren na jačanje muskulature trupa. Ovakav sistem treninga nudi veliku efikasnost i
targetira one segmente fizičke forme koji su najviše pogođeni sedentarnim načinom života. Preporučuje se vežbačima svih nivoa veština i sposobnosti.

Prijavi se
Grupni trening
S ride & gluteus

Spada u grupu kombinovanih treninga koji za cilj imaju unapređenje dve komponente fizičke forme, tačnije kardiorespiratorne i mišićne. Jedan deo treninga se realizuje na stacioniranim biciklima, dok je drugi deo usmeren na jačanje muskulature sedalne regije. Ovakav sistem treninga nudi veliku efikasnost i targetira one segmente fizičke forme koji su najviše pogođeni sedentarnim načinom života. Preporučuje se vežbačima svih nivoa veština i sposobnosti.

Prijavi se
Grupni trening
S ride & stretching

Spada u grupu kombinovanih treninga koji za cilj imaju unapređenje dve komponente
fizičke forme, tačnije kardiorespiratorne i mišićne. Jedan deo treninga se realizuje na
stacioniranim biciklima, dok je drugi deo usmeren na povećanje nivoa pokretljivosti.
Ovakav sistem treninga nudi veliku efikasnost i targetira one segmente fizičke forme koji su najviše pogođeni sedentarnim načinom života. Preporučuje se vežbačima svih
nivoa veština i sposobnosti.

Prijavi se
Raspored grupnih treninga
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00 S Fundamental+ S boot camp basic
09:30 S Fundamental+ S boot camp basic
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00 S Fundamental+ S boot camp basic
19:30 S Fundamental+ S boot camp basic
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00 S boot camp advanced S boot camp advanced
09:30 S boot camp advanced S boot camp advanced
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00 S boot camp advanced
18:30 S boot camp advanced
19:00
19:30
20:00 S boot camp advanced S boot camp advanced S boot camp advanced
20:30 S boot camp advanced S boot camp advanced S boot camp advanced
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00 S core & gluteus S core & gluteus S core & gluteus S core & gluteus
18:30 S core & gluteus S core & gluteus S core & gluteus S core & gluteus
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00 S Mobility + S Boot Camp Basic
19:30 S Mobility + S Boot Camp Basic
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00 S mobility + fundamental
11:30 S mobility + fundamental
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00 S stretching & bodyweight
18:30 S stretching & bodyweight
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00 S HIIT
19:30 S HIIT
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00 S ride & core
19:30 S ride & core
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00 S ride & gluteus
19:30 S ride & gluteus
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00 S ride & stretching
09:30 S ride & stretching
10:00
10:30
11:00
11:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
Termin Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
09:00 S boot camp advanced S Fundamental+ S boot camp basic S boot camp advanced S ride & stretching
09:30 S boot camp advanced S Fundamental+ S boot camp basic S boot camp advanced S ride & stretching
10:00
10:30
11:00 S mobility + fundamental
11:30 S mobility + fundamental
18:00 S core & gluteus S core & gluteus S stretching & bodyweight S core & gluteus S boot camp advanced S core & gluteus
18:30 S core & gluteus S core & gluteus S stretching & bodyweight S core & gluteus S boot camp advanced S core & gluteus
19:00 S ride & core S Fundamental+ S boot camp basic S ride & gluteus S HIIT S Mobility + S Boot Camp Basic
19:30 S ride & core S Fundamental+ S boot camp basic S ride & gluteus S HIIT S Mobility + S Boot Camp Basic
20:00 S boot camp advanced S boot camp advanced S boot camp advanced
20:30 S boot camp advanced S boot camp advanced S boot camp advanced
21:00
Online zakazivanje

Potrudili smo se da vam olakšamo pristup prijave, kontrolu evidencije svih aktivnosti unutar našeg trening centra, a sada je na vama da napravite promenu i zakoračite ka kvalitetnijem i aktivnijem načinu života.

Želite da trenirate? Jedan klik vas deli.
S Fundamental+ S boot camp basic
S boot camp advanced
S core & gluteus
S Mobility + S Boot Camp Basic
S mobility + fundamental
S stretching & bodyweight
S ride
S HIIT
S ride & core
S ride & gluteus
S ride & stretching